پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
بزرگترین اجتماع دانش‌آموزان سراسر کشور در پارک علم و فناوری خراسان

در آستانه هفته پژوهش رقم خورد؛

بزرگترین اجتماع دانش‌آموزان سراسر کشور در پارک علم و فناوری خراسان

- 1402/09/15

در آستانه هفته پژوهش، با همکاری شتابدهنده نمکدان دانش‌آموزان منتخب فنی و حرفه‌ای سراسر کشور با حضور در پارک علم و فناوری خراسان از زیست بوم فناوری و نوآوری خراسان رضوی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، در آستانه هفته پژوهش، با همکاری شتابدهنده نمکدان دانش‌آموزان منتخب فنی و حرفه‌ای سراسر کشور با حضور در پارک علم و فناوری خراسان از زیست بوم فناوری و نوآوری خراسان رضوی بازدید کردند.

مسعود میرزائی شهرابی در ابتدای این نشست آشنا کردن نوجوانان و جوانان با پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را مهم دانست و گفت: یکی از مهمترین مولفه‌های مدیریت جدید پارک اصل مردمی‌سازی است به این معنی که همه آحاد جامعه با زیست‌بوم فناوری و نوآوری آشنا شده و آن را درک کنند.

وی افزود: در این مسیر دانش‌آموزان یکی از مهمترین ساختارها در مسیر نقطه‌زنی این هدف است چرا که اگر بتوانیم از دوران کودکی و نوجوانی ذهن این افراد را به سمت کارآفرینی سوق دهیم، حتما در آینده شاهد اتفاقات بزرگی در کشور عزیزمان خواهیم بود.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان در ادامه بر شبکه‌سازی تاکید کرد و تصریح کرد: بعد از مردمی‌سازی فناوری و نقطه‌زنی حالا باید شبکه‌سازی کرد به این معنی که افراد دیگر در جامعه را نیز در کنار خود قرار دهیم و به توسعه زیست‌بوم فناوری و نوآوری کمک کنیم.

میرزائی شهرابی تاکید کرد: با توجه به اینکه پرداختن به امور نوجوانان در مسئولیت‌ها و رسالت‌های پارک‌های علم و فناوری نیست اما در اسفندماه 1401 با دغدغه جدی در حوزه شناخت این زیست بوم به نوجوانان، سرزمین علم و فناوری نوجوانان افتتاح شد.

وی در پایان تاکید کرد در دوره جدید مسئولیتی به دنبال توسعه عدالت‌محور هستیم و در این جهت با همه توان حرکت خواهیم کرد.

در ادامه این نشست، بصیر مدیرعامل شرکت‌ توسعه فرهنگی هنری رحیل به معرفی خدمات و محصولات خود پرداخت و دانش‌آموزان مائده محمدی و رمیصا عابدی به اجرای برنامه‌های فرهنگی پرداختند.

دانلود پیوست خبر